Thursday, April 25, 2013

GERMAINE DE CAPPUCINI VANILLA VANNIVAHT


Adorebox:
Hispaania bränd, Germaine de Capuccini, pakub mitmeid spaa- ja raviotstarbelisi tooteid, mis on vägagi "tulemuspõhised ", ning suurel valikul spetsiifilise otstarbega tooteid. Need tooted on loodud heaolu saavutamiseks, et taastada organismi loomulik tasakaal. Kollaka värvusega kergelt aromatiseeritud vaht pakub meeldivat lõõgastust vanni nautides.


Üks asi, mida ma vannitoodetelt ootan, on see, et ma ei peaks pärast nende kasutamist pool tundi vanni küürima. Kahjuks pettusin selles tootes täielikult. Jube oranz värv jäi vannile külge ja pärast "lõõgastavat" vanniskäiku olin sunnitud oma aega veetma koristades. Ma ei saa ka öelda, et aroom mulle meeldinud oleks, samuti ei näinud mingit niisutavat, ergutavat vmt toimet. Pakend on (nagu pildilt näha) inetu, kortsus, nurgad rebenenud... Ühesõnaga täiesti mõttetu toode. Olge oma vannidega ettevaatlikud:)



Hind: 
2.90 eur (Adorebox märts)

No comments:

Post a Comment